martes, 5 de xuño de 2018


     [GAL] Por fin rematei o curso e a partir de agora espero ter máis tempo para pasarme por aquí! O primeiro que fixen ao rematar foi irme á biblioteca pública de Santiago a rebuscar entre as librarías. Teño mil libros sen ler na casa, pero ir á biblioteca é unha debilidade. De verdade que non podo evitalo.
     Alí, despois dun bo anaco mirando e rebuscando sen ter nin idea de que era o que me apetecía coller vin ante os meus ollos un libro chamado El enigma Stonehenge e collino para ler a sinopse. Cando ía pola metade pensei: “oh, como me recorda isto a El código Da Vinci, teño que levalo!” e collino inmediatamente. Ao día seguinte volvín lela con detemento na casa e, efectivamente, na última liña comparábano coa novela de Dan Brown.

     Nun par de días remateino. É unha lectura rápida, sinxela de seguir pese aos cambios continuos de puntos de vista e entretida, pero... acho que tiña as expectativas demasiado elevadas despois de comparalo con El código Da Vinci. Hai moitos anos que lin este último e obviamente xa non recordo os detalles, pero recordo a sensación de non querer soltar o libro, a necesidade de continuar lendo sen parar para saber que pasaba. El enigma Stonehenge está ben, pero para min non é comparable.  Non me logrou enganchar de verdade ata as últimas páxinas, cando xa era inevitable sentir curiosidade por coñecer o desenlace.  


     [CAS] Por fin acabé el curso y a partir de ahora espero tener más tiempo para pasarme por aquí! Lo primero que hice al acabar fue irme a la biblioteca pública de Santiago a rebuscar entre las estanterías. Tengo mil libros sin leer en casa, pero ir a la biblioteca es una debilidad. De verdad que no puedo evitarlo.
     Allí, después de un buen rato mirando y rebuscando sin tener ni idea de qué era lo que me apetecía coger vi ante mis ojos un libro llamado El enigma Stonehenge y lo cogí para leer la sinopsis. Cuando iba por la mitad pensé: “oh, cómo me recuerda esto a El código Da Vinci, tengo que llevarlo!” y lo cogí inmediatamente. Al día siguiente volví a leerla con detenimiento en casa y, efectivamente, en la última línea lo comparaban con la novela de Dan Brown.
     En un par de días lo acabé. Es una lectura rápida, fácil de seguir pese a los cambios continuos de puntos de vista y entretenida, pero... pienso que tenía las expectativas demasiado elevadas después de compararlo con El código Da Vinci. Hace muchos años que leí este último y obviamente ya no recuerdo los detalles, pero recuerdo la sensación de no querer soltar el libro, la necesidad de continuar leyendo sin parar para saber qué pasaba. El enigma Stonehenge está bien, pero para mí no es comparable.  No me logró enganchar de verdad hasta las últimas páginas, cuando ya era inevitable sentir curiosidad por conocer el desenlace.
  

Ningún comentario:

Publicar un comentario